Aby prawidłowo funkcjonować, strona ta wykorzystuje pliki cookies. Nie przechowują one żadnych danych prywatnych.

Zobacz naszą politykę prywatności - Czytaj więcej…

Zrozumiałem

T: +48 (0) 730 617801 / +48 (0) 739 245 966

E: info@surfachem.pl

 

Wystawa i konferencja HPCI w Warszawie jest najważniejszym wydarzeniem dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.  Tegoroczna edycja, z ponad 240 reprezenowanymi firmami i ponad 30 technicznymi i naukowymi prezentacjami, będzie największą w historii tego wydarzenia.  W dniach 28ego i 29ego września HPCI zagości ponownie w  warszawskim EXPO XXI.

  

Dlaczego warto  odwiedzić HPCI Warsaw?

 

  • Bezpłatny wstęp
  • Obecność głównych przedstawicieli przemysłu
  • Szeroki wachlarz prezentacji, z których możesz dowiedzieć się na temat nowych trendów i technologii w kosmetyce i chemii gospodarczej

 

Odwiedź nas na stanowisku 231

Nasz zespół wraz z zaproszonymi dostawcami odpowiedzą na Państwa pytania i zaprezentują nowości w naszym portfolio.

Na stanowisku będą z nami:

 

Prezentacje podczas HPCI Warsaw:

 

Surfachem

Augeo – Ekologiczne rozpuszczalniki z odnawialnych źródeł o szerokiej gamie zastosowań

Daren Upton, Technical Development Manager – Home Care

 

The Innovation Company

FdT- Film de Teint@ pielęgnacja skóry nowej generacji oparta na fizycznej ochronie UV (bez filtrów organicznych) oraz efektywnych i przyjaznych dla skóry fotostabilnych emolientach.  

Alain Saintrond, Visions, innovations and creations 

Nasze wartości

Wiedza

Jesteśmy ekspertem. Rozumiemy naszych klientów i rynek. Otwarcie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami i dostawcami. Stoimy na czele nowatorskiego myślenia.

 

Odpowiedzialność

Wymagamy od siebie i od innych odpowiedzialności. Ponosimy pełną odpowiedzialność za nasze działania. Nie poruszamy się na granicy prawa. Zrównoważony rozwój to podstawa.

 

Szacunek

Dla nas samych, naszych kolegów, klientów i dostawców. Traktujemy wszystkich jak równych sobie. Dzielimy się pomysłami i słuchamy opinii innych.

 

Innowacje

Myślimy nowatorsko, myślimy kreatywnie. Wykorzystujemy nasze pomysły i wiedzę, aby nieustannie doskonalić działania nasze, naszych klientów i naszych dostawców.